Aselnghnn inşallah faydası olur. Siz de beslenmenize dikkat etmelisiniz bu dönemde tabii. Ben neredeyse gaz yapar diye hiçbir şey yiyemedim. Gaz yapan bir şey yediğimde o gün bitmiyordu gece 2ye kadar ağlardı. Kimyon çayı içtim, yemeklerde de kullandım bol bol. Bir de gasicon damla kullandım kendim için. Umarım bir an önce rahatlar bebişiniz. 🌼