Merve_35 Kızlar akşamdan bu yana bebeğim katıla katıla ağlıyor.besledim altını temizledim gazını aldım.neden oluyor bu katılma bugün çok sık oldu
Lalekalbur20 Merve_35 bol bol sohbet et göğsüne yatır evin içinde gezdir. Poposunu , sırtını pışpışla saçını okşayarak konuş daha sakin olacaktır. Nazara da çok inanırım. Nazar duası aç pışpışlarken rahatlar belki kuzum
Nilunas Merve_35 ya doymamıştır ya da gaz sanxı yapıyordur siz gazını cıkartmaya çalışın hep olmadı bi acile götürürsünüz🤗
Merve_35 Lalekalbur20 öyle yapıyorum biraz daha sakinleşti.katılarak ağlaması normal mi mosmor oluyor yavrum
Morvy Merve_35 atak dönemi olabilir sebepsizce ağlıyor olabilir geçecektir sizin tek yapmanız gereken bol sevgi ve bol ilgi göstermek🙏🏻
Deletedmom_54 Merve_35 aşırı katılarak ağlama durumu başıma gelmişti benimde mosmor olmuştu yavrum meğerse kolunu çıkarmışım 🥺 Allahtan annemlerdeydik ve annem anlıyor bu işlerden gelen farkına vardık yerine gelince anında susmuştu. Bide gevrek batması diye bişey var bilir misiniz?
54asliii Gazı vardır yavrum malesef gazını çıkardığımız da bebeğimizin gaz sorunu geçmiş olmuyor 2 3 ay bu şekilde çekmen gerekiyor malesef ılık bi duş aldır iyi gelir gaz sancısına zeytinyağı için azcık şekerli su güzel bi masaj tamamdır😁
Deletedmom_54 Merve_35 bi kolu ve bacaklarını hareket ettiriyordu ama o çıkan kolunu asla oynatmıyordu omzuna falan dokununca anlamış annem çıktığını
Lalekalbur20 Merve_35 her bebek aynı değildir. Ağladığında göğsünü hafif vurarak pışpış yapın sakinleşir. Sizin kokunuzu arar hep ağlayınca siz müdahale edin başkasının almasına izin vermeyin. Normal öyle ağlaması ama hepsi geçecek merak etmeyin. Siz strese girerseniz bebeğiniz de girer daha çok ağlar. Sakin kalmaya çalışın❤️