Benim oğlum 10 yaşında hala ara ara oynar. 10 aylıkken başladı ve çok ciddi mana da tutuyordu, herkesin kulağını tutardı, ama aklı ermeye başlayınca sadece anne babanın kulağını tutmasına izin verebileceğimi söyledim ve öyle devam etti. Kulak tutma olayı kesinlikle genetik bir durum. Çünkü eşim, eşimin abisi, eşimin babası ve eşim tarafından bir kaç yakını da kulak tutma veya parmak emme gibi alışkanlıkları varmış. Sakın bişi demeyin bebeğinize kızmayın, sonra sonra zaten kendiliğinden bırakacak bırakın biraz tadını çıkarsın😉