Omerm bende bırada bekliyeyim oğlum önümüzde ay 1 yaşına giriyor tüp bebek ile oldu çocuğum, hoş şuan korunuyorum doktor hamile kalan çok oldu hemen istemiyorsan çocuk korun demişti, ama 2 yaşına geldiğinde bir tane daha olsun istiyorum Allahın izniyle olmazsa da ili tane embriyo dondurduk onların transferi olucak