1prensannesi06 Meyve emziği almıştım baby plus ikinci kullanmam ve sarardı normal mi birde kaynatmama ragmen meyve kokusu çıkmamış emzikten tuhaf kokuyor ne yaparsam bu koku çıkar
secgok 1prensannesi06 benim de öyle elma verdim sarardı mız verdim daha da koyu oldu ben de umursamıyorum ne yapayım her seferinde kaynar suya atıp bekletiyorum 🙄
burjuvaanne 1prensannesi06 bendede havuc vermistim o turunculastirdi. Kaynatin devam edin hic bisi olmaz uzun vade pek kullanildigini gormedim zaten ☺️
Deletedmom_21 1prensannesi06 wee baby kullaniyorum bende koku yok cok hafif sararma var elma verdikten sonra oldu zaten o emzik değiştirebiliyor ucu gerekirse koku felan yaparsa değiştiririm
1prensannesi06 a010101 bende elma verdim sonra da karpuz verdim şimdi sapsarı birde ben elma verdiğimde içinde unutmuşum iki gün 😅😅 sonra yıkadım bugün de karpuz verdim sapsarı ve tuhaf bir koku var 😅
1prensannesi06 secgok bende elma verdim iki gün içinde unutmuşum sonra yıkadım sararmamıştı bugün karpuz verdim sapsarı ve tuhaf bir koku var 😅
secgok 1prensannesi06 bekleymeyle sararmıyor merak etme ben hemen temizliyorum sararıyor yine de havuç koydum oda turuncu yaptı 😂
1prensannesi06 a010101 içinde unuttum elmayı 2 gün o yüzden sanırım kaynattım ama çıkmadı nasıl çıkar sizce
1prensannesi06 burjuvaanne ben elmayı unutmuştum iki gün içinde ondan oldu koku sanırım nasıl çıkar bu koku sizce
burjuvaanne 1prensannesi06 yani bi yarim saat falan atin sirkenin icine sonra tekrar kaynatin sanmiyorum kokunun kalacagini ama hala hisederseniz de migrosdada var meyve filesi ordan da hemen temin edebilirisiniz
Baharbozz 1prensannesi06 kullanılan bi kaç ay zaten kokusu için tuzlu limonlu suya koyun sabah kaynatın kalmıyor ben öyle yapıyordum dahada içiniz rahat etmezse sadece başlığını temin edebilirsiniz