Juulidee hazır cici bebe bisküvisinden bahsediliyorsa, bunu özellikle belirtiyorum çünkü sonradan kıvırıyorlar🤭, tabiki zararlı, hem milyon tane katkı maddesi hem de çok fazla şeker içeriyor. Tek bir tane yararı yok. Yok evde yaptığım bebe bisküvüsine de ben cicibebe diyorum diyenler için, tabiki daha masum ama 6 aylık bebe için asla bir ihtiyaç değil. Küçücük midesini bununla doldurmak yerine sebze tadımlarına ağırlık verin. Şöyle düşün şekerli bir tada alışan insan, dönüp de sebze yemek ister mi?