beyzacalisganer Rota aşısı hakkında ne düşünüyorsunuz? Hangi aşıdan kaç doz olan yaptırılmalı ? Yada aşıyı önerir misiniz? Bebeğim 2 buçuk aylık. Deneyimlerinizi ve düşüncelerinizi yazarsanız sevinirim 😊
Zlm beyzacalisganer valla ben yaptırdım iyikide yaptırmıştım kızım rota oldu evde gayet rahat atlattık
Linailkay beyzacalisganer roto ve menenjit kesinlikle yapılması gereken aşı biraz pahalılar evet keşke devletimiz karşılasa en önemli aşıları ama karşılamıyor 2 ve 5 ayda roto yaptrdık 490 dı bugün menenjit yaptırdık 722 TL ve bu 3 doz 2 defa ayrı ayrı 722 TL vercez kartan çektirip taksitlenriyoruz mecbur cünkü en önemli aşılar kesinlikle yaptırmalısın
mehmel54 beyzacalisganer kesinlikle yaptırılmalı ama hangi aylarda kaç doz yapılmalı en iyi doktorunuz bilir bize doktorumuz 3 ve 5.aylarda önerdi 2 doz olarak. Kimisine 2 3 ve 5.aylarda öneriyor 3 doz oluyor. Bunu ister çocuk doktoruna ister sağlık ocagindaki doktora sorabilirsiniz ama bence mutlaka yaptırın aynı zamanda menenjit aşısı da öyle mutlaka yapılmalı bize bir şey olmaz dikkat ediyoruz diye düşünülmemeli
Ceren_301121 beyzacalisganer Doktorumuzun önerisiyle 2 doz yaptırdım ve hastalıgın ahır geçtiğini söyledi herkes hiçbir sıkıntıda yaşamadık ilk olduğunda ishal oldu 1 gün 2 dozda hiçbir sıkıntımız olmadı şükür
beyzacalisganer Zlm Yan etkileri ile çok korkuttular beni 3 gün bacağı tutmadı yaptırma diyende var siz hangi aşıyı kaç doz yaptırdınız?
Melek1411 beyzacalisganer canım rota aşısı ağızdan veriliyor merak etme bir sıkıntı olmuyor bence yapılması gerekir
mislinabebek beyzacalisganer rota aşısı ağız yoluyla alınan bi aşı bacağın tutmaması ile ne alakası var ki anlamadım. Bildiğiniz şurup gibi
mrvelfada Linailkay Ben de rotayı yaptırdım oğluma iki dozunu da. 5 ay 8 günlüğüz. Menenjiti siz ne zaman yaptırdınız kaç aylıksınız?
BeyzaN77 Linailkay canm rota aşısını bazilari yan etki yaptı ayağı tutmadi bı sure yazmslar olemi..eşim yaptralm karttan çekeriz diyor ama öle yan etki okuyunca korktrm
Tomrisinannesi-060 beyzacalisganer bende bebeğime yaptırdım bir sıkıntı olmadı ishal falan yapıyor dediler benim bebeğim de bir yan etkisi olmadı. Bence yaptırılmalı zehirli ishale falan yakalandığında hafif atlaması için önemli.
Ayso5 beyzacalisganer bende dün yaptırdım ilk gün ishal oldu bugün de ateşi cikti ara ara ve tabi huzursuzluğu da var herkeste normal gidip benden neden anormal geçiyor 😅
Linailkay adrmz54 7. 9 15 ay canım 3 doz olarak 5 doz yaptıranda var ama benim doktorum 3 doz yeter dedi
mrvelfada Linailkay Bir yaşından sonra yaptırıldığını duymuştumda beklesek mi diye düşünüyordum ama doktora danışmak en doğrusu olur tabi. Teşşekür ederim 🌸
GSevilay65 beyzacalisganer rota aşısına geç kaldık vurdruramadm ama vurdurmasam da hafif ateş ve hafif iselle atlatiomus rota gribini öyle öğrendim
Linailkay GSevilay65 herkes malesef şanslı değil herkesin bünyesi bir değil benim arkadaşımın çocuğu 2 doz roto aşısı oldu ona rağmen çocuk ölümlerden döndü 1 hafta hastanede yattı tığ gibi kaldı doktor roto aşısı olmasaydı ölebilirdi dedi
Linailkay mrvelfada rica ederim 🥰en Doğru kararı doktorunuz verir tabi ama benim çevremde herkes 7. Ve 9. Ayda ilk dozlarını oldu
GSevilay65 Linailkay e rota asisi için geç kalınmış dedi sağlık ocağı bize daha 4 ay 16 günlük .onlari bomiodum doktorumuz bize öyle söyledi