Aryanurcin yorumlar da bir arkadaş kayısı ve hurma suyuyla yapıyorum mamayı demişti.bende denedim biraz aroma ve tat verdiği için bir nebzede olsa mamayı içiyor.sizde deneyebilirsiniz.bu sıralarda hep oluyor galiba tamamen geçmese de şuan aç kalmayacak kadar iciyor