lilosbebek Sehersolmaz https://imgyukle.com/i/R7Xcgs https://imgyukle.com/i/R7XLxf https://imgyukle.com/i/R7XXQb https://imgyukle.com/i/R7XObS https://imgyukle.com/i/R7XIoH
Alparslanveaybars Sehersolmaz bende beşik var 60*120 yatağıni da e bebekten almıştım yatasin olması lazım ama bir kaç yerinde deforme var bir vidası eksik
Alparslanveaybars Sehersolmaz siz ne kadara düşünüyorsunuz çünkü bu yatağı satıp 2 oğlum var yavrulu yatak alacağım bende açıkçası çok da ucuza vermek istemiyorum çünkü bende dediğim gibi yatak alacağım birde nerede oturuyorsunuz
_YanakReisinAnnesii Sehersolmaz 60*90 ölçülerinde ahşap besigimiz var asla yatmak istemediği için satmayı düşünüyorum
SevdaEmirEfe Sehersolmaz bende var ahşap beşik 10 ay önce alındı ama bebeğim bir türlü alismadi yatmadı içinde kolik bebekti ilk hamakta sallaya sallaya uyudu daha sonrasında benimle uyumaya alisti beşiği istemedi mall of baby den alındı