Kizlar bebeğim anne sütü ile besleniyor sadece ve altı gün oldu kakasını yapamıyor. Aşırı gazli çok ikiniyor ve ağlıyor göbek fıtığımiz da var ağlatmamaya çalışıyorum o yüzden ama acaba kaka yapamadığı için mi huzursuz bebeğim 😔 Göbek fıtığı ile bağlantılı olabilir mi kaka yapamaması . Fikirlerinize ihtiyacım var🌼