Hellomoto benim kızımda bugün yataktan düştü hastaneye götürdük tomografi ultrason röntgen hepsine bakıldı bir şey çıkmadı çok şükür bizde bir yerde kanama veya su toplama olayı olmasından korktuk o yğzden götürdük kusma vb bir şey yoktu sadece alnında çizgi çeklinde iz oluşmuş orayı da bizim yatağın kenarları tahta sanırım düşerken kafasını oraya çarpmış etrafı yastık çevriliydi bir şekilde düşmüş uyanınca direk oturmaya çalışıyor o şekilde düştü diye düşünüyorum. 4 gün sonra 7 aylık olacak
Nihalalp
Bizimde başımıza böyle bir olay geldi görümcemin çocuğu 3 aylıkken kaynanası salıncaktan düşürmüş evde kafa üstü hastaneye götürmemiş eşi çocuk yaşına girdiği zaman hemşire kafasının olması gerektiğinden büyük olduğunu söylemiş öyle baktılar meğer kafasında o zaman bir yerde kanama olmuş o kurumuş kafası büyümeye devam etmiş ameliyat oldu hortum takıldı küçücük çocuğa Allah korusun kusma vb bir şey beklemeden götürmek lazım gerçekten. Allah bütün bebeklerimizi korusun