stillwasser Kizlar geceleri normalinde 2 saate 1 beslenmesi lazim bebegin sut sagip veriyorum ama geceleri cok az iciyor gündüze gore 50 cc zor iciyor uyandirmasam uyanmaz sarilik yok cok şükür ne yapabilirim tavsiyeniz neler
Deva22 stillwasser benim kızım da 36 günlük nerdeyse bir haftadır uyandırmayı bıraktım acıkınca kendi uyanıyor bazen saat başı uyanıyor bazen iki üç saatte bir. Aylık kontrolünde kilo alımı iyiydi artık ona bıraktım.
stillwasser SeninAnnenBirMelektiYavrm ama az icti 50 cc anca icti simdi yinede 3 saat sonra mi uyandirayim
CanannnD stillwasser O şekilde içmesine rağmen cisli bez sayısı iyiyse bence de 3 saat yapın belli olmuyo huyları 😊 benim oğlum da tam tersi mesela gece daha çok içer gündüz daha az. Hersey yolunda ise onlara göre davranmak daha mantıklı oluyo
stillwasser CanannnD evet cnm kaka xok yapar idrarda o şekilde ama.icim rahat.degil ac sanıyorum sekeri duser diye.korkuyorum bizimde.gunduz iyi içiyor geceleri az