Kızlar bebeğim bugün tam 7 aylık oldu ama bişey fark ettik bebeğimin boynu hep sola yatık kafası hep sola düşüyor ve sol kısım şiş gibi aynı hastaneye götürdüm doktor eliyle bakmadan etmeden bı tarafa çok yattığı için olmuş dedi gönderdi ama korkuyorum başka bı hastaneye daha gideceğim