purpleblue 49 günlük kızım meme+mama şeklinde besleniyor. Normalde hiç sorunsuz mamasını içerdi fakat 3 gündür çok zor içiyo. Hatta bitirmiyo hep yarım kalıyo mamalar. Biraz içip başlıyo ağlamaya. Anlamıyorum neden böyle oldu😔 Başına gelen var mı?
EsraYce Valaha o sorun bizdede vardı mama değişikliği yaptık şimdi mamasını içiypr biberonu yılqyın sirkeli suda o bike mama reddi yaşatıyor inan yaşadım söylüyorum biberon aldık mama değiştirdik çok güzel içmesş var
purpleblue EsraYce 2 farklı biberon var ikisinde de aynı şeyi yapıyor. Hatta 2 farklı mama var onları da denedim yine aynı. Her şey şu son 3 günde oldu öncesinde gayet güzel içiyodu mamasını
Buketikranur Azar azar yapın mamayı sık sık verin en azından dökülüp ziyan olmaz ama geçici oluyor bu huysuzluklar 🙃