Herkese merhaba öncelikle. Oğlum 6.5 aylık ek gıdaya beş aylıkken başladık Dr kontrolünde. Ama iki gündür kaka sayısı günde 7-8 i bulmaya başladı. İshal değil. Kabız da değil. Normal seyrinde fakat çok sık yapmaya başladı. Başına gelen oldu mu nedendir bilen var mı