duyguronita62 Herkes normal dıyor 10 gune kadar normalmıs dıyor anne sütüyle beslendıgı ıcın ama ben cok üzülüyorum 😭 sizin en fazla Kaç gun oldu ?
Smehtap duyguronita62 ben 4.gunde acile gitmiştim röntgende çok sancısı çıkmıştı lavman yapıldı ve rahatlamıştı. Banada normal dediler ettiler ama çocuğun ağlamasına hiç dayanamadm hiçte normal değildi iyikide gittim..
Clkmerve duyguronita62 anne sütüyle besleniyosa kullandıgı demir ilacını bi kaç gün vermeyin. Birde ne kadarlık sıvı tüketimide az oldugundan olabilir.
Sevgi-K Bugün bizimde 5. Günümüzdü yapmamıştı. Anne sütü ile bekleniyordu.Mama verdim biraz. Zeytinyağı sürdüm poposuna. 1 saat sonra yaptı