Hope77 bu servis olayı sanırım parçalar yurttaşı birleşim ülkemizde olduğu için oluyo yanlış olmasın sanki öyleydi. O kadar haklısınız ki ülkemizde bugğn alayım dediğimiz şeyi yarın almazsak vah ediyoruz malesef 🤦♀️ ekim ayında daha normalden siemensler 8 9 bin küsurdu tabi maaşlar ona göre, beklersen Siemens olur demişti eşim. Ama sabrım kalmamıştı iyi ki kalmamış, ben aslında beko bakıyordum hatta 2.el bile alırdım güvenilirse sonra bende buraya çok yazdım ve geundig çok öneren oldu buradaki arkadaşların vesilesiyle aldım tremdyol yorumları da çok güzeldi. Grundig 8 kilo ++ olan model benim ki. Hangi marka alacaksanız alın multisense özelliği olsun . Nem sensörü yani kalan nem e göre süre düşüyor. Mesela program 3.5 saat ama 2 saatte bitiyor. Bütün kıl kullandım evde toz denen şey kalmadı siz de görürsünüz inanamazsınız o tozlara. Bugğn ilk defa dışarı çamaşır astım onda da eşimm topladı yolalışması var aşırıntoz olur diye. Veee yumuşatıcı kullanmanıza gerek kalmıyor çamaşırlar yumuşacık gerçekten, yazın kullanmasanjz bike tavsiyem alın daha da uçmadan 🙈