EftelyaUmut Bana da öyle geliyor.. Birde çiçek aşısı tekrar yapılacakmış bu hastalık yüzünden. Aşı için çıkarmadıkları hastalık kalmadı. 13 temmuzdan sonra tehlike artıyormuş öyle yazıyordu. Biz de tatil rezervasyonu yaptırmıştık.eşim iptal mi etsek diyor bide. Dedim yeter artık bıktık o hastalık bu hastalık, hayatımız zindana döndü