Rabiacay Arenkartal bence iyidir oglum 4 aylik olucak 6 kg 🤷🏻♀️🤭 saglikli olsunda zaten. Saglikli omurler💐
Merve3333 Arenkartal Sadece anne sütü ile mi besleniyor.Birde doğum dan sonra zayıfladı mi?Son birşey daha sormak istiyirum.1 aylık Ken kaç kiloydu.
duyguronita62 Arenkartal benım bebegım erken doğdu 37 de 2400 dogdu . Tam 2 ay oldugu gün gttk 4 bucuk kilo 57 cm dedı . Doğum kilosuna göre cok güzel gelısmıs dedı 🥰🙏
Eylbsr Arenkartal Benim minik kızım erken doğdu 34+3′te 1960 gram 44.5 cm . İki ay kontrolümüzde gittik , 3700 gram 53 cm oldugumuzu öğrendik ☺️