Esra0 Merhaba hanımlar 4 ay önce sezeryan doğum yaptım.göbek deliğimin altında ve özel bölgemin kenarlarında kahverengi lekeler farkwttim biraz önce.Yaşayan varmı bu durumu sizce neden oldu?