Selam kızlar
Doğum yapalı 9 ay oldu doğum kilolarının çoğu gitti 55 kiloyum şuan ama maalesef göbeğim var tabi hala evde çocuktan vakit bulup spor yapamıyorum acaba haftada 1-2 gün aletli pilatese mi gitsem diye düşündüm. Siz neler yaptınız nasıl kurtuldunuz bu göbekten yaz geldi ve artık gerçekten rahatsız olmaya başladım 😬 Bide Dilan Polat yağ eritmek için rasping uygulaması yapıyor gerçekten işe yarıyor mu bilmiyorum kafamda deli sorular 😂 Önerilerinizi bekliyorum ☺️