Kızlar oğlum 9 aylik bugün 4.günü hala kakasini yapmadı ara ara kabiz oluyordu doktor krem vermisti düzelmisti son zamanlar yine kabızlığı var karpuz suyu verdim kayısı verdim zeytinyağı icirdim bana misin yok yapmıyor deli olacam artk sürekli başa sarıyoruz😧ıkınıyor sürekli balıyorum yok fitil son çare ama vermek istemiyorum alısmasın diye başka çözüm var mı ya etkili 😥?