Ozay çok iyi anlıyorum sizi benim kızım 3. Aylıkken başlamıştı dönmeye ve 4. Aya kdr surdu birde atak girdi araya inanın zombi gibiydim. Ama merak etmeyin geçiyor . Geçmiyor dediğiniz herşey geçiyor biraz sabır gerektiyor . Birde bebisinizi yorucak şeyler yapabilirsiniz . Banyo ya da spa, bn haftada 2-3 kez spaya götürüyordum gece daha çok döndüğü için deliksiz uyuyordu belki fikir olabilir size