bus1 benimde oğlum 17 aylık anne der daha çok ebıvve em dız dız arada dıde ve yine arada del der bilinçli mi söylüyor değil mi bilmiyirum 6. Aydan bu yana TV izliyirdu reklamlara çok ilgisi var yemek yemezdi kırmızı balık Kukuli vs, açmadan ama bir haftadir kestim bnde çok mecbur kalmayınca acmiyirum ondan mıdur bilemedim