5 aylık bebeğim. 2 aylık olana kadar sallamadım diyebilirim. Sonra gazdan dolayı sallanmaya alıştı. Bi ara eline tülbent veriyordum piş piş sesi açıyordum kendi uyuyordu.. ataklar vs derken sallamak sıklaştı her neyse.. şu an bazen emerek uyuyor bazen ayağımda sallıyorum bazen beşikte bazen kucakta bazen battaniyede sallıyoruz.. net bi uyutma şeklim yok ve uykuya aşırı direnen bir bebek 40 dk uğraşıyorumdur yani en az. Ne yapayım uyku eğitimine de vicdanım el vermiyor ben nasıl uyutayım bu bebetoyu???