1busraa Bebeğim 6 aylık idrar yolu enfeksiyonu var bir hafta önce doktora gittik antibiyotik kullandık ama yine geçmedi bu durumu yaşayan var mı yada doğal yollarla geçer mi önerileriniz nedir
Rabia_solmaz 1busraa merhaba canım benim oğlumda tekrarlayan enfeksiyon vardı götürdük baktı doktor pipisin deliği çok küçük ondan oluyor sünnet edelim dedi ettik çok şükür geçti yoksa bizimde sürekli tekrarlayan enfeksiyondu
Ogretmenanne52 1busraa evet kesinlikle sünnet çözüm oluyor. Geçtiğimiz ay bizde geçirdik enfeksiyon. Antibiyotik birde sarı bir toz verdi suya karıştırdık oğlumu içine oturttuk 15dk pipisi o su ile temas etti. 3günde iyileşti. Hazıranda sünnet olacak inşallah
Rabia_solmaz 1busraa valla aynen canım bizim sürekli tekrarladı iki aylıkken yattık hastanede 4 aylık olana kadar takrarliyinca yaptırdık idrarı geri kaçtığı için enfeksiyon oluyor demislerdi