elaela98654 bebeğin eminin çok mutlu bir bebektir ama unutma anne stresli ve sinirliyse bebekde stresli ve sinirlidir. Bunu da sana böyle yansıtıyor. Önce kendini rahatlatmanın bir yolunu bulmasın. Çocuk tabi ki dağıtacak bağıracak ama sen ne kadar sabırlı ve sakin olursan bebeğin de o kadar çabuk o huylarından vazgeçecektir. Biliyorum hayat çok zor , biliyorum streslisin. Ama unutma hepsi geçiyor. Mutsuz olmamalısın. Bunu yaşayan tek kişi sen değilsin tek de kalmayacaksın. Yanındayız ☘️💚