Gulsah4141 Sarisin almim o zaman ya madem iyi değil çocuk rahatsız olmasın natural deneyeyim teşekkürler :))
Gulsah4141 Miraybebek26 ben biraz sıkı bağlıyorum çevremdeki arkadaşlarım külot bezden memnun kalmadılar ondan benimde tereddütlerim vardı memnun kalmazsam diye ama denemekte fayda var inşallah memnun kalırım burdaki yorumlar olumlu geldi :))
Sarisin Ssare evet internetten alıyodum ama bizim burda (Mersin/Erdemli) yerel bi mağazada buldum geçen çok şaşırdım. İyi oldu benim için kargo gecikir falan acil durumda alırım diye düşünüyorum
KaSeAy Gulsah4141 Dışı tüylenme yapıyor leş gibi kokuyor bide bezi cıkardıktan sonra yapıştırma yeri yok öylece atmak zorunda kalıyorsnz çöpe.