2 gündür gece uyusuna geçerken çok zorlanıyoruz. Gündüz böyle değil uykusu geliyor sakince uyuyor ama gece uykusuna geçerken zor dalıyor, bağırıyor, ağlıyor. Saat 8 de yatırıyorum 11′e kadar uyumuyor. Demledigim çayı bile içemedim akşam. Neden olabilir ya. Artik dinleme saatim bile yok😒