Anneler selam oğlum 10 ay 4 günlük, son 1 haftadır ara ara öksürüyor burnu akıyordu, 4 gün önce Dr a götürdüm aylık muayenesine Dr diş döneminde olur dedi doğru dişi de çıktı fakat öksürük ve burun akıntısı arttı ateşi yok bugün tekrar başka bir Dr a götürdüm 3 gün kullanılan bir antibiyotik verdi bebekler içinmiş, yan etkisi vs yok dedi biraz aşağı inmiş doluluğu o yüzden artmış dedi çok çok üzülüyorum gözüm gibi bakıyorum dikkat ediyorum çevrem fazla dikkat ettigimi bile söylüyor 😕 ama ben yavrumun öyle öksürmesine dayanamıyorum bazen öğürüyor bile 😔 başına gelen birşeylerle destekleyip iyileştiren var mı aranızda k.bakmayin uzun oldu ama çok üzülüyorum oğlumun haline