Diş değildir :) benimki de 2 aylıktan beri çok fazla salyalı. Sürekli ellerini ağzına götürür hatta bazen o kadar çok tükürük olurdu ki boğazına kaçar öksürürdü. Doktoruna sormuştum ben de sizin gibi. 2.aydan dişler tamamlanana kadar devam edebilir demişti. Şu an 3.5 aylık her şeyi ağzına götürüp ısırmak istiyor gibi saldırıyor. En erken diş 4.ay diye biliyorum ben ama tabii istisnalar yok değil ☺️