Selam kızlar 6 aylık bebeğim var doğuma 74 le gittim 12 gün sonra annemden eve geldiğimde 62 ydim dedim hamile kalmadan önceki kiloma 54 yani kısa zamanda dönerim ama 5,5 aydır ne alıyorum ne veriyorum 62 sabit yiyorum diyet yapmıyorum ama o kadar yediğimi düşünmüyorum bacaklarımda ki ödem devam ediyor botlarım dar oluyor hala adet görmemeye bağlıyorum bunu ama kiloma dönmem lazım artık bildiğiniz adet söktürücü bi ilaç var mı ve böyle bi durum yaşayan yani regl olamadığı için kilo veremeyen olduktan sonra kısa zamanda Veren merak ediyorum ?yani buna bağlıdır değil mi ?ilaç önerileriniz varsa onu da alırım?