Arkadaşlar merhaba
Bugün kızıma rota yaptırdım daha sonra kilo ölçümüne baktırdık nisanın 20 sinde 5900 dü bugün 20 mayıs kilosu 6.300 dü çok az almış geldi bana normal mi diye sorduğumda gayet iyi dedi. Normalde 1 er kilo alıyodu bu ay az alınca doymadığını düşündüm sizce anormal bişey mi var Bu arada kızım 4 aylık tam