Kızlar selamlar, 60 kilo ile hamile kalıp maalesef 81 kilo ile normal doğum yaptım 15 gün önce. Tam tamına 21 kilo aldım :((. Şuan 70 kiloyum. 15 günde 11 kilo gitti yani. Kaldı 10 kilo. Ama 2-3 gundur durdu sanki kilo verimi ilerlemiyor. E malum bırazcıkta göbek kaldı korse giymeye basladım 2 gundur. Bu kilolar nasil gıdicek, yedıgımede sıkkat edıyorum ama malum emzırdıgım için cokta ac kalamıyrm. Tecrubeli annelerden tavsiyeler beklıyormm ❤️