Merhaba anneler, 3 buçuk aylık oğlum 1 aydır kendiliğinden kaka yapmıyor, sabah akşam kaka yapan bebek bir anda kesti, popoda çatlağı var ama doktor o kadar zarar vermeyeceğini söyledi, bağırsaklarına bakıldı ve her şey normal, haftada 1 ya da 10 günde 1 fitil vererek yaptırıyorum, başka bir doktorda anne sütüyle beslenen bebeklerde 2 haftaya kadar normal olduğunu söyledi, karnı sa yumuşak, başına gelen var mı?