Mama zaten sudan ibaret oğlum 4 bucuk aylık hıçkırık tutunca şimdi şimdi 1 2 damla su veriyorum sadece. Ek olarak atak döneminde ise benim oğlan öyle yapar yerken ağlar uyumaya çalışırken ağlar belki atak dönemi içindedir öyle yapıyordur. Yada uykusu varsa mama içme ile daha çok yoruldugu için onun huyunu yapıyordur yada gaz çıkarmaya çalışıyordur ;) bikaç seçenek var aslında bebeği gözlemleyin anlarsınız mutlaka