71 günlüğüz. Bol bol sohbet ediyoruz. jest ve mimiklerimi belirgin şekilde göstermeye çalışıyorum. Hava güzelse her gün 15-20 dakika güneşe çıkıyoruz, çıkınca da etrafta gördüğü her şeyi tarif ederek anlatmaya çalışıyorum. Çok çok öpüyorum hoşuna gittiğini biliyorum. yemek yaparken tarif ediyorum. Türkü yakıyorum 😅 arada masal uyduruyorum. İlk zeka kartlarına bakıyoruz 10 dakika kadar sıkılmadan takip ediyor. Ellerinden tutup kaldırmaya çalışıyorum o da kendini kaldırmaya çalışıyor. Bazen bilerek ona bakmıyorum bunu farkedince dikkatimi çekmek için aguluyor sesler çıkarıyor. Farklı dokulardaki nesneleri eline veriyorum duyu gelişimi için. Aklıma gelenler bu kadar.