Pandispanya Kizlar iştahlı bebeğim gitti 3 gündür damağına emzik biberon deyince çığlık kiyamet. Tam 3.ay oldu ve menenjit aşısı sonrasi oldu sanki. Mama yedirmek zorlaştı. Sevebi ne olablie
Tuba_2410 Pandispanya acaba damağına baktınız mı bir şey yapılmış olmasın geçen videolar da görmüştüm
Burculicee Pandispanya atağa girmiş olabilir Google’dan hesaplıyor atak sayfasına girin doğum tarihini yazın bakın atak haftasında mı gazı olabilir koliktir
Ozay Pandispanya 12.haftada atak oluyor 3. Buyume atagi. Bence o doneminde bebisiniz. Internettende tam tarih ike bakabilirsiniz emin olmak adına
Tuba_2410 Pandispanya pamukçuk değil ne bulurlarsa ağızlarına koyduğundan damaklarında uzun süre yapışık kalan şeyler vardı bebekler De bi kontrol edin