-nuurr9206 Doğduğundan beri bu markayı kullanır oğlum. 1,5 yaşında dişleri çıktı ama emziği parçalamış normal mi bu ya? Emzik mi kalitesiz yoksa herkesin başına geldimi
Saudade -nuurr9206 genellikle okuyorum koparan bebeleri burda bence normal😁 bibs emzikte daha yaygın hatta