Asenam16 Irmakprensesinannesi ayyy, deniz suyu bile uçmuş 🤯 eşim dio ben denizden doldurup geliyim boşuna para vermeyelim 😂
Irmakprensesinannesi Asenam16 benim eşimde qyni şeyi söyledi😁 bugün Allah iyi günler gostersin hiç iyi günlerde deiliz ne yzkki🙏🙏
Merviktu Asenam16 narivent kullanıyoruz bix 14 günlükken başladık rsv virüsü kaptı sürekli tıkalıydı. Ödeme iyi geliyor ve temizliyor sabah öğle akşam her iki deliğe 1 fıs sonra aspiratörle çekiyorum. Öncesinde de serumla yıkıyorum. Tıkanıklık varsa 3 4 saatte bir yıkamanız iyi olacaktır.
Asenam16 Merviktu tıkanıklık var ama sümük değil başka bişey var bence. KBB gitcem randevu bulabilirsem.
Teemo07 Asenam16 açıkçası bilmiyorum ama ben daha sonra 1 kez daha kullandım. Belki 1 ay sonrasında. Tabi baya zaman geçti atma vakti gelmiş olabilir.🤷🏻♀️
Boncukkizlarim Asenam16 bebeğin çok küçük kullanmayın benm kxıızm 1 yaşndayken doktor vermişti sadece 5 gün kullanılıyor
Denizanasi92 Asenam16 yok dün 3.gündü 3 gün sabah akşam kullandım hatta gece uyanıyor dedim kontrolde gece de sık dedi. Bugün ara verip yarın tekrar kullanıcam geçmezse. Bana da nazik sık dedi de nazık nasıl sıkcam vırt diye sıkılıyo işte 😂
Valeria Asenam16 içinde bilmem ne alkol olmasının zararı ne? İlaç bu illa ki kimyasal içerecek. Doktorunuz önerdiyse önerdiği şekliyle kullanın🌸
Alyabebekkk Asenam16 canım benim bebeğimde aynıydı o kadar fazla tıkanıyordu ki 1 aylıktı daha serumla açardım yarım saate yine tıkanırdıı doktor rhinfant verdi valla onun sayesinde kurtuldu diyebilirim artık o kadar fazla tıkanmıyor
Asenam16 Alyabebekkk ay teşekkürler, içim rahat etti buraya yazınca valla. Bnde kullanayım artık 🙏❤️🥰
Denizanasi92 Asenam16 bende isterim ki ilaç kullanmayayım ama burnu tıkanınca meme emmiyor, doktor küçük bebeklerde basit görünse de takip gerekiyor ilerlememeli dedi bende kullandım 3.gün baya iyiye gitti
GokBerTUG Asenam16 bebeğim doğduğu gün makineye bağlandı 15 gün boyunca. Sonrasında burnunda aşırı ödem ve yaralar oluştu malesef. Kibar bir şekilde temizlemeye devam ettim ama size mucizevi bir şey önereceğim ‘nazal nem’ özellikle damlacıklı olanı isteyin, eczanelerde var. Günde 3 kere temizledikten sonra 1-2 damla sıkmanız yeterli. Açık olduğu zamanlarda sıkmayın fazlası nem dengesini bozabilir. Ama doktorun önerdiğin de aşırı tıkalı olduğu durumlarda kullanabilirsiniz ondan da kullandım bir zararı yok yine de takipte kalın. Döküntü VS olursa kesin. Bi de petek üzerine su koyabilirsiniz. Bebek yokken odayı sık sık havalndırabilirsiniz. Odanın nemini de dengelemek lazım
Asenam16 Denizanasi92 iyi bari ya, bnde sıkayım bakalım nazikçe 😃 inşallah iyi gelir yan etkisi olmaz 🙏
Sinem_ayaz 8.5 aylık benim kızım da bizim de doktorumuz rhinfant yazdi fakat sikmak burnunu mümkün değil her yeri oynuyor burnuna zarar vericem diye aksam sıkmadım meme ememedi bütün akşam
Asenam16 Sinem_ayaz ah kuzum benim ya, serum fizyolojik ile temizle önce canım, eşin tutsun kafasını kolları da sen tut sık 2 saniyede, aç kalır minik, bide korkuyorum ben tıkanır nefes alamaz duymazsam diye. Allah korusun 🙏