Elisaliya1 Bebeğim 3 aylık elleri genelde yumruk özellikle baş parmağı içeriye doğru kapalı. Bir sıkıntı olmaz dmi sürekli böyle genelde baş parmağı pek açmıyor fazla
Baloglum01 Elisaliya1 benim oğlum 10 gün sonra 8 aylık olacak, daha yakına kadar öyleydi. 6 aydan sonra yavaş yavaş azaldı, şimdi halen yapar ama eskisine göre daha az. Doktora sormuştum, bir sorun yok demişti.
Uraskpln Elisaliya1 benim de bebeğim 3 aylık eller hep yumruk gazlı olduğu için öyledir diye düşünüyorum ama artık eli ile bir şeyleri tutup kavraması da gerekiyor yalnızca oyun halısına koyduğumda oyuncakları biraz tutmak için çabalıyor
1Beybiletto Elisaliya1 4 aya doğru açılıyor o yumruk eller şimdi bebegim 6 aylik saçlarımı yoluyor boğazımı cimciriyor😂😂
Sdmte Elisaliya1 benim oğlum 4 buçuk aylık 4 ayına girmeye yakın yavaş yavaş açıldı elleri şimdi oyuncak tutuyo eller hep ağızda ;) endişe etmeyin
Tazeanne3535 Benim.de kızım 50 günlük asla ellerini açmaz hep yumruk daha tırnaklarını kesemedim ama sorun olcagini sanmıyorum
Elisaliya1 Aslında açıyor arada ama benim en çok aklma takılan baş parmağını içine doğru kıvrım şekilde sürekli tutması