findiginannesi_ Hayırlı akşamlar 2 aylık oğlum var göbeği düştükten sonra göbeğinden sarı bi akıntı gelmeye başladı enfeksiyon kapmış galiba bu durumu yaşayan anneler neler yapmışlar acaba
MelisaGoktugMommy findiginannesi_ genel cerraha bi gorunun isterseniz dustukten sonra bizimde bi kac gun olmustu gecmisti doktor takip et demisti cok akmiyordu ama bizim
Cck findiginannesi_ merhaba canım bizimde aynı olmuştu doktora gittik. Erken düşmüş tam içi kurumadan kimyasal bişeyle yakmışlardı 3 güne geçmişti