efnanannesi22 3 aylık bebeğimin boğazına geceleri bazen tükrüğü kaçıyor sanırım, oksürerek sanki boğulacakmis gibi oluyor panik oluyorum hemen sırtını ovalıyorum ama korkuyorum bir gün ya duymazsam diye fikri olan yada daha once yasayan varsa yazabilirmi lutfenn
bullshit efnanannesi22 ben yaşadım hatta süt de kaçıyordu bir dönem kafayı yemiştim. telsiz çözüm olabilir belki biz öyle geçirmiştik sonuçta tıkansa bi ses çıkarıyor
ayseozcil efnanannesi22 benimde öyleydi aşırı kalıyordu bogazında aglıyordum bişey olucak diye ama zamanla geçti yani bi çözümü yok galiba onun
[silindi] Bebeklerin öğürme ve öksürme refleksi bizden daha kuvvetli emerken bazen genzine kaçıyor hiç müdahale etmiyorum. Dik pozisyona getiriyorum o kendisi çıkarıyor. Ben müdahale edersem bu sefer iyice geri gidecek.