1 hafta oldu emzirmeyi sonlandırdım 24 aylık oğlum. Öğlen 1 kere uyuyordu 4 gündür öğlen uyumuyor sürekli hiç susmadan ağlıyor heryere atıyor kendini.. Eğer oyun oynarsak mutlu onun harici sürekli ağlıyor ki uyku saatini geçince oyunda fayda etmiyor… geceleri direnmiyor uyuyordu direk bugün gecede direniyor. Ne yaptıysam olmadı tavsiyeniz var mı