mirzaali14 2 ay çektik kolikten. 2 akşamda bir banyo,ısıtılmış tülbent sarıp sürekli karnını sıcak tutma, nurse harveys gaz damlası. Ve en önemlisi o ağlama krizi geldiğinde sakinlediği yöntemi çözmüştüm o şekilde sustururdum. Benimki mesela kucağımda yatardı evde turlardık uyuyana kadar. Bazen aşırı kızarırdı ayağımda sallardım yapısına göre değişir yani.şimdi 4 bucuk aylık çok şükür kendi gazını kendi çıkarıyor yüz üstü yatırdığım an uyuyo