Yeniannecikkk Merhaba arkadaşlar Benim kızım 11 aylık olmak üzere. İlk dişimiz bu hafta çıktı. Ama üst tarafın sağında çıktı. Ön dişler değil yani. Böyle bir şey daha önce duyan var mı? Doktora gitmem gerekir mi?
Dincer-Efe1 Yeniannecikkk ayy benim oğlumda alttan iki dişi çıktı sonra üstlerin yanlarından vampir dişli gibi 🤭 bende kendi kendime diyorum hep doktora mı götürsem acaba diye :)
Ummahan250820 Yeniannecikkk benım kızımda oyleydı canım ışk ust yanlar cıktı doktorumuz cok normal her bebegım farklı olabılır sıralama karısmıs dedı hayırlı olsun😍
Pericikk Yeniannecikkk bizde de aynı şey oldu ilk köpek dişin yanında ki diş çıktı doktorumuza sordum diş sırası önemli değil her bebekte değişebilir sorun yok demişti içiniz rahat olsun😊
Papatya233441 Her bebek farklı çıkar diş sırası önemli değil benim kide öyle ilk yandan geldi sonra alttan sonra üstler değişir sıkıntı yapmayın derim