Benim kızımda ağlamaktan mosmor oluyordu artık mecbur sallayarak uyuttum alıştı sallanmaya ama aglamasndan iyidir koliktik bizde çok zordu şimdi 4uncu aya girdik gaz sancimiz azaldı biraz daha, gaz damlası kullanıyoruz. Sabır diliyorum sana canım ama yanında sakın yatırma 3ayi dolmadan en azından .. ben emdirip besihine yatırıyorum her iki saate bir 20dk … Salliyofum uyuyodu mizildayncageri salliyodum…