Merhabalar kızlar…
Bebeğim 2 ay 1 günlük doktor kontrolümüzde gürültülü ve mukuslu kaka problemimizden bahsettik daha öncesinde de gazını çıkardığından fakat sancı olduğunda çok ağladığından bahsetmiştim onun için biogaia ve relaktaz vermişti şikayetimiz devam edince gaita için test verdik ve pozitif çıkmış sonucu şimdi 1 ay süt ve süt ürünleri diyetine başladım bu seferde zaditen damla verdi gece 5 damla fakat 3 damla 2 aylık bebeğe ağır gelmez mi hepsini kullanabilirsin dedi ama tedirgin oluyorum burda okuduğum kadarıyla zatiden uyku da yapıyormuş akıl verin ne olur…