Merhaba anneler, bebeğim 5.5 aylık, bugünkü doktor kontrolümüzde doktor 300 Gr almış, ak gidaya başlayalım dedim. Sadece anne sütü ile besleniyor. Böyle birden olunca panikledim. Bana bı liste yapalım lütfen yardımci olun. Sebzelerle başlayacağım, yarın brokoli ile.
Bir de bu buharda haşlama isi baya uzun sürüyo galiba, siz nasıl yapıyorsunuz
Bir de hasladigim sebzelere ne kadar zeytinyağı koyacağım
Bir diğer soru çorbalara ne zmaan geçeceğim ne çorbası yapacagim
Bir de bebek tarhanasidir, unu irmiği onlarla neler yapılıyor ve nerden almalıyım, suyu hazır mı alacahim, kaynatıp mi vereceğim, aklıma gelmeyen birçok sorum da vardır eminim, yardımcı olur musunuz
Blw düşünüyorum ama doktor uygun görmedi, yarı blw yap yarı sen besle dedi