Merve5306 ben alakası var diye düşünüyorum hayatımda hiç olmamıştı tırnak kesim yöntemim doğru ayakkabı sıkıyor desem hamileyken şişti ayağım şimdi neden olsun rahatsız ayakkabılar bile giydiğimde olmuyordu, tesadüf değil bence sizde de olduğuna göre ama acaba nedeni ne benim de 1.aydan sonra başladı 3 aydır hala devam ediyor